Behandling-> Välbehövlig!

Jo tack det ska gudarna veta att jag går inte på behandlingen för skojs skull! Nej jag har ont på riktigt och det tar ner mina arbetskrafter och det är inte kul. Men det är på bättrings vägen! Smällar man får ta sa ngn... njaa vet inte riktigt de men what ever!
Annars idag har inte hänt ngt annat, sov länge för att ställa om dygnet då. Handlat lite små saker, så nu blir de snart kött, klyftpotatis och sås. Ska koka lite grönsaker till mig också. Försöker så gott ja kan me kosten, men gud så goda sötsaker det finns!:) Mumms. träninge går ju bra iaf, har dock bara blivit en simning denna veckan. Får ta mig en lång promenad i helgen. Ska du me Charlie?! :)
Nej måste få ur robin ur sängen nu!

Kommentarer
Postat av: Cissi

2008-11-22 @ 15:03:46
Postat av: Cissi

Va lite snabb på knappen där haha ;P Det blev ett klart första pris sa domaren ! Gandalf skällde i ca 5 timmar ! Vet dock inte hur många poäng det blir än, men det är ändå inte dåligt för en unghund :D

2008-11-22 @ 15:07:39
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0