Åh sååå fint!

Gud nu längtar jag ännu mer till flytten!
Var och kikade idag efter jobbet. Tapeterna hade kommit upp och de målade dörrlistor mm. Blev skit snyggt om ja får säga det själv!!! Och han frågade mig om den klar röda väggen i sov rummet också, så dom målar den o nougat istället. Eller ja alla väggar blir det. Hade fixa plugg hål och så:) Blir så glad:)))
Köks luckorna va grå och en grön tapet i köket. Och vit träpanel en bit upp. Och ngt som förvånade mig var TRE fönster i köket, mindes två ja. Men då blire mer gardiner då.
Nej mat och så nu.
Hörs sen

Kommentarer
Postat av: xxx

mer gardiner?? ska ni inte så nått ut eller?? hmmm, insynsskydd är iof bra! nougat, nej nu blev jag sugen på godis!

2008-11-19 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0