About the life!

Som några av er redan vet så var ju jag och robin tillsammans för ca fem år sen.
Och jag trodde väl inte direkt att vi skulle hitta tillbaka till varann.
Men som det blev, ibland är det bra att vara full och dum ;)
( missförstå mig inte)
Är ju självkalrt väldigt glad och oerhört tacksam för det nu idag efter 1år och 3 månader som det blivit!
Och nu me flytt och allt känns de himla underbart. Aldrig varit så glad och lycklig som nu.
Kommer bli så himla bra!!! Ja bara vet det. En ny start med mer ytor och lite mer känsla.
Måste dock erkänna att jag saknar Fjöle och alla där hemma. Ja hemma säger ja fortfarande.
Fjöle är och förblir mitt hem!
Tror att jag hamnar där en vacker dag....


Jag avlsutar med:
La Bella Vita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0