Torsdag

Ja då hade man skapat en blogg då, alla andra har de så var ju tvungen att fixa de ja med .
Är för tillfället ledig från jobbet, så skönt alltså för de känns efter 7 dagar ska ja lova.
Va ner till Fjöle idag och fixa, dola lite åt Pappsen, blev så fint sååå. Klippte gräset och städa typ. Var och prata med farmor en sväng.

Ska säga upp min lägenhet nu sista Maj, får vi se hur det blir sen då. Känns mycke jobbigt och behöva köra hem de msta av mina saker till pappa och ställa ner dom där. Det får ju liksom inte plats hos Robin tyvärr men någon gång i framtiden får ja väl plocka fram dem igen förhoppningsvis!

Går och väntar på min splitter nya bil också som ja får i Juni, satan va skönt de ska bli då! Gottit...


Kommer bli perfekt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0