Torsdag: flyttning och fotboll.

Började dagen med att åka till Fjöle för att packa ur kärran! Lagomt kul liksom, gick ner i källaren för att ställa i ordning när första problemet dök upp, en mega stor padda satt i hörnet och burra upp sig mot mig. Och ja tar fasiken inte i dom. Så ja börjar flytta sakerna ur det lilla rummet och lyfter bort en stor låda och vad sitter det där då? Jo en ännu större äckligare padda som ställer sig och blir stor som ja vet inte vad!!! Gick över till Anne som hjälpte mig att befria dessa äckliga djur. Brorsan vakna te liv och hjälpte mig så de gick ganska fort. Fikade lite hos farmor också.
Sen åkte vi in till Arvika, så nu har ja beställt nya fälgar till bilen tre till fyra veckors väntetid... TYPISKT! Käka lite och sen till Robin med saker. Duscha en sväng och sen kom pappa till lägenheten så vi packa in de sista sen tog vi min bil till Gunnarskog där brorsan spelade match, de vann med 3-0 :) kulit.
Efter de såg ja på spanien-ryssland men ja lyckades somna idag me :P hehe fattar inte hur ja kan va så trött? Sov ju tillomed middag förut :O haha
Imorn blir de en jäkla massa plock och städning :( jippie! Inte!
På återseende:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0