Tatuering och glass

Min dag bestod typ av att åka me charlie till Fjöle för att göra min andra tatuering. Jäklar va ont de gjorde precis bredvid knölen alltså shiit vilka fina grimaser ja gjorde då kan ja tänka mig. annars har ja inte gjort så mycket utan bara strosa runt lite på stan förut. Vi käka glass och sen väckte ja Robin vid fem tiden och tyckte inte han behövde sova mer. Handlade lite på palviken och sen fixa käk. Korvstoganoff och ris. Gott! Tack älskling för att du lagar maten ( för de mesta) :)
Såg sen när tyskland slog österrike med 1-0 och gick vidare till kvartsfinal de var dom inte värda enligt mig men så är det ibland.
Nej ska sova nu ska gå upp ner Robin kommer till morgonen tänkte jag så ja vänder dygnet olite grann.
Här är första bilden på tatueringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0