Smörgåstårta och mobbing!

Janne hade fixat smörgås tårta till oss som jobbade igår på självaste midsommarafton, men typiskt nog var det tonfisk i och jag har precis lärt mig tycka om helt vanlig. Jaja.. fick äta lasagne och sallad gick bra det också! Va lite mixat med folk från olika skift igår fast mest var det väl med gult folkt tror ja. Rätt skoj hade vi också, blev en del jävelskap och mobbing vill ja påstå. Speciellt min bil då, dom kallar den jordgubben och visst lite likt är det men när Jörgen sa att de va en smartbil då blev ja faktiskt lite sur. Hallå eller så liten är den inte och den går billigt och bra. Med tankte på besninpriserna nu så skulle inte jag vilja ha en som drar typ en liter milen liksom.
Sov som en stock inatt och orka nästan inte gå upp i morse när klockan ringde, har duschat startat en tvättmaskin och ska fixa lite käk nu.
Usch va ensamt det varit nu dom senaste dagarna ja bara går här och strosar runt och inte får ngt gjort alls egentligen. Ikväll är det Hillringsbergparken också, kanske ska ta sig en tur dit :P haha. nej tror ja ska på annat håll får se hur de blir. Är lite fel folk där om man säger så!
Jaa.. de finns nog inget mer att säga.
We men, the new womens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0