Packat och fågelattakerad

Vaknade i morse när Robin kom hem, låg och prata lite o så där men orkade Emma gå upp då? Öh nej! Ja kom upp först klockan 10 så lär väl adlrig somna ikväll antar jag. Aja va fasiken förmiddagarna är lättaste passet att vara trött på. Ja o mamma åkte till mig och packa massa köksartiklar. Fick faktiskt in 4 banankartonger i min "stora" bil. Sen Luncha vi på Kocki och jäklar vad äckligt med alla fåglar som sitter precis vid bordskanten och väntar på att man ska tappa något. En lite grå jävel kom tillochmed och snudda mig i huvudet då gick ja o satte mig i bilen. ÄCKLIGT! kan dom inte göra ngt åt de liksom, är ingen trevligt för kunderna när fåglarna är så närgångna.
Sen packa vi lite mer, körde skräp och små saker typ. Åkte till Lidl och småhandlade lite dricka typ.
Sen under eftermiddagen har ja inte gjort så mycket, va på jysk och kolla ut en garderob och hämta lite frysvaror hos mig, ätit mat och allmänt slappat lite. Jätte god thaikyckling mat fick ja:) Snart dags att se om Holland fixar läggmatch :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0