Onsdag: flyttat och slitit!

Onsdag såg ut som sådan, vakna äta något sen direkt till min lägenhet och förbereda för att pappa skulle hjälpa mig flytta under kvällen. så först packa ja i ordning alla kläder och möblerade mig in i min lilla bil, tre sopsäckar och två trådbackar plus en stor plastkasse fick ja in med lite utrymme kvar faktiskt. Körde detta till Robin och sen va vi på Amigo och hämta lite käk. Tillbaka till lägenheten för att börja springa upp och ner till tredje vonungen. Jäklar i min själv vad de känns i kroppen, har ju jobbat 7 dagar och sen bära och så en massa på det. Men vi fixa allt utom sängen och lite småsaker på timmen så kändes jäkligt bra. Platt tven min och dvd:en är på uthyrning hos Mammsen och resten fick ja ju helt enkelt köra till pappa. Ska dit imorn och packa upp typ.
Ja sista natten på jobbet höll på att barka iväg riktigt, på sista rasten detta också. Blev massa prat med Ramo och om hans bosniska flickvän som han träffar 2 ggr per år då så vi skoja me han att han bara får sig något två ggr då. Sen kom Shian som aldrig är i sitt hemland så då undra vi om hon får sig ngt? :P Ja jäklar synd ja inte minns vad vi sa mer men de blev en hel del skratt och lite halv kramp i käken.
Måste skryta lite över min garderob då som ja tycker är jätte snygg och bra ording iaf, försökte ta en bild men för mörkt i rummet. De är bra väl organiserat och i ordning. Hmm undrar hur länge de är de? Tills imorn? :P
Cioa/ Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0