Jobbångest!

Suck... Vill egentligen inte åka och jobba, hade de inte varit för ja är så pengakåt hade ja banne mig varit hemma och festat! Men ja menar nästan 3000 per dag de fasiken värt tycker jag. Hade ju gärnat varit med Robin men vi kan väl hitta på ngt under sommarn också antar . Blir ju bara en vecka semester ihop så får se vad det blir.
Idag har små städat lite, fixa lite här och där mest bara fördröjt tiden. Pappa var med mig och hämtade garderoben sen handlade vi lite. Köpte jordgubbar som ja ska ta me te jobbet och så har jag gjort räksmörgås med ägg och majonäs så ja överlever nog kanske:)
Tycker de är skapligt väder för att vara midsommar :p Hehe kommer snart mer regn tänker jag och de går de inte mig ngt att ja står inne i en fabrik! Har visserligen kommit några regnskurar här så de är inte midsommar utan regn iaf!
Va nästan skönt att sova själv inatt bredde ut mig över hela sängen, 4 kuddar att bråka med :)Skönt var det...
Tiden går väldigt fort tycker jag, robin och jag har nu varit tillsammans i nästan 10 månader och de känns som de precis var jul i stort sett :P hihi.

Nej ska lata mig framför tven innan jag åker .
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0