fredag den 13:e

är just vad det är idag, fast egentligen händer det väl inge märkvärdigt idag. På radion imorse sa dom att bilolyckor minskar denna dagen. Så vi får skapa mer skock över fredag den 13:e fast flera datum .
Nu har jag äntligen jobbat klart så är ledig i fem dagar hur skönt som helst. Men giveivis så är det dåligt väder med en gång så nu kunde ja gärna stått i fabriken.
va på stan förut och fixa lite dricka tills morgon dagen, och köpte en ny tunika som ja kanske har på mig imorn beror helt på vädret. Nu när man köpt förköp ska ja banne mig in o bli full också :)

Nya bilen går jätte bra och jag är såå nöjd med lilla pärlan.Med nya fälgar och kanske tonade rutor så blir det perfekt!
Undrar om dom bara är avis på att jag har splitter ny bil när dom klagar och mobbar den? Ja menar hur många på 20 år har en splitter ny bil?
cioa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0