Fjärliar i magen.

Imorn ska jag till Karlstad och hämta min nya Pärla :) Ojoj va ja väntar... har gått och grubbla på denna bilen sedan April så nu äntligen är det dags. HÄFTIGT!
Har jobbat förmiddag under helgen, så nu har jag gjort hälften av detta arbetspass 4 utav 8 dagar. Och givetvis säger dom på vädret att de ska bli kallare och så¨framöver är det bara för jag snart är ledig tro?! Hehe.
Har inte hänt så himla mycke spännande och berätta om, Ja Charlie och patrik va i Hälle vid sommarstugan där och bada i fredagskväll. Robin skulle spela så ingen ide´att va hemma då ju. Har tankar på att uttrota dataspel, går de? Kanske får lite mer tid för mig då?! :) Tveksamt men...
Har hittat en hylla med rotting lådor jag ska beställa nu tror ja. Fick verkligen habegär av den så matchar den min byrå så jäkla bra :)

Kommer rapport imorn om nya pärlisen....
Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0