Blommor, jordgubbar och Åmot!


Jepp precis vad som hänt idag, gick upp klockan 13.00 för att försöka ställa tillbaka dygnet något iaf är ju bara ledig tre dagar så blir tufft annars. Iaf så gjorde ja mig i ordning och åkte sen till Sulvik och köpte blommor till balkonglådorna och så hade de färska jätte goda jordgubbar :) Så de köpte ja med till mig och Helena. Sen drog ja vidare över till Åmot då skulle till Helena ( gammal arbets kompis från skopunkten) och tjata lite men hon hade glömt mig så hon låg på stranden och solade så ja åkte ner dit då. Sen gick vi upp te hennes hus, satt o töla och tjata några timmar till. VAr väldigt trevligt vill ja lova, roligt att man hör av dom andra.
Vid sex tiden åkte ja tillbaka te Arvika och lasta in en massa grejer i bilen som ska med till robin HERREGUD va varmt de va och springa i trappan upponer 7 ggr.Svetten rann vill ja lova. Sen blev de käk och lite städning och givetvis planterade ja blommorna. Blev jätte fint! *stolt*
Imorn är det fullt upp hela dagen vill ja lova :) berättar om de imorn ...

Byeee
En vecka kvar tills ja har min nya bil!

image4

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll.

2008-06-02 @ 22:56:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0