16 vindruvor

Jäklar vilken dag på jobbet eller rättare sagt sista rast. Vid 13 tiden förut idag då hade vi sista rasten och ja man kan väl säga att de barka! Hade det varit natt hade jag inte sagt att det var konstigt eller annorlunda men andra förmiddagen, Neeej Sara och Emelie de går inte att hålla på såhär det är inte normalt. :) (skojar) iaf så kom Sara på ide´n att stoppa in vindruvor i överkäken hon fick in 8 st. Emelie hängde på men klara de inte eftersom hon börja skratta. Ja iaf så blev de ju tävling av detta vem som fick in mest i munnen, Sara vann med 16 !!!!! stycken, Emelie klara 13 eller 14 stycken. Och om ja och Shian skratta när vi satt och titta på detta. Tårarna rann i stort sett och kramp i magen plus ont i käkarna. Sen blev de vindruvs krig mot Kennet ( moget?) och sist kommer Kg och pratar med oss, han tar en vindruva från bordet och käkar upp den liksom. Sara säger: De är ingen som haft den där i munnen då? De va nämligen så att de trilla ju ur några från mun och vissa kasta dom osv...:) Hehe.
Ja annars idag var de väldigt jobbigt där på slutet tycker jag ... Men ja överlevde de också.
Varit på jysk och betalat min garderob, ätit packat klart nästan allt i lägenheten. Och nu ska ja snart till mamma och se på fotboll. Tre eftermiddag väntar nu på Scanmodule med jädrigt bra betalt"!!!! Annars hade jag aldrig gjort det.
Nej slut tjötat för idag.
Cioa  ... Miss you my darling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0