Söndag 20/7

Tjohej!
Nyss vaknat till liv och fått i mig lite smörgås. Blev utgång igår te slut på bryggan, va så jäkla tråkigt. Kallt och regnigt dessutom. Och när jag skulle gå hem så sitter det en gubbe vid parkbänken precis efter järnvägen som ställer sig upp och börjar gå efter mig, frågar vart ja bor och om ja är vilse typ. Tänkte inte mer på de utan fortsätter att gå, då frågar han om det blir nått för oss ikväll? Tog upp telefon och börjar skriva sms till Charlie och Robin. Han fortsätter att gå och bli nästan lite otrevig, typ säger kan du titta upp på mig istället för den där mobilen.
jag stannar vid första övergångsstället vid nöjesbutiken och ringer robin men han hade ju fullt upp med annat och aningen full de gick ju inte få honom att förstå. Fortsätter att gå fram till parkeringen slut där ringer ja pappa och pratat bara för att fördriva tiden typ. och sen skrev ja sms till robin och då tog de inte lång tid innan Glenn kom springandes och Robin en stund där efter. Och gubben ville iaf inte sluta följa efter så glenn tog ett snack med han. Ja och Robin gick hemöver och glenn kom efter en stund men skulle in mot stan igen då hade han mött samma gubbe igen som troigen drog kniv då.
Så ja är jäkligt glad att ja ringde på dom och absolut inte gick genom stadsparken som gubben ville. Usch o fy vilken hemsk hemfärd!
TAck o adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0