Måndag 28/7

Jepp då har man börjat jobba sista veckan på semestern då, bara att invänta en fet lön! :)
Nej men ja ångrar verkligen inte att ja jobbade nu extra alltså för vi har haft jäkligt kul och ja kan lila gärna va ledig i oktober istället! De betyder mycke mer för mig så då tar jag ut komp då. Blir helt perfekt de.
HAr inte fått ngt svar på min kurs anmälan heller, blir tokig de har gått på semster och är tillbaka 11 augusti och kursen är 22-24 så känns aningn tight med tid och så måste nog ta ledigt en dag från jobbet.
I helgen blev de party, vi satt här först sen kom sebastian glenn mfl. Bryggan va sisådär för mkt folk enligt mig men men. Härligt att de äntlign blivit varmt och skönt fast väldigt jobbigt oh sova under dagen då när de inte kyler ngt.
Till helgen ska ja och Robin till göteborg och bo på hotell, gå på liseberg och unverseum:) Ska bli helt underbart!
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0