Måndag 14/7

Idag steg ja upp halv fem för att sedan börja jobba vid 06.00 shiiit vad trött jag var efter helgen bravader och ståhej.
Fyllde ju år på lördagen så det blev ut med jobbet på räkbåten. Hade jätte kul alltså dom sjöng och ja fick blommor och massa drinkar!Tacks:) Sen gick vi på bryggan där mötte Sofia, Anne Mickael och Bosse upp så fick ja en tshirt med massa stygga barnkort och lite så kuligt :) Gick hem strax före två tror ja och käka kall pizza, mumms.
Söndag klockan 9.00 steg ja upp och duschade och fick på mig lite kläder gick till mamma i regnet och skulle baka tårta. Mådde sådär lagomt bra... Blev iaf en maräng tårta och en gräddtårta te slut! Och ett väldigt lyckat kalas med grillat och potatisgratäng sallad och bröd typ. Fick trevliga paket, men inte så många och ja vill fortfarande slita o riva i pappret :p barn fortfarande jag... hihi
Jobbet idag var skoj och mkt trevligt folk att jobba med, vill inte påstå vi slet ihjäl oss men så är det ibland när robotar för miljoner inte går som dom ska.
Nu har Zhian fixa te naglarna på mig, ja har dammsugat, skurat lite och gjort lite fint. Startat en tvättmaskin och en diskmaskin. Är jag inte duktig???
Cioa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0