Hemskt ledsen.

Att jag inte skrivit ngt på slutet har jobbat sovit ätit och sen jobbat igen känns det som. Vi gick ju av vårt skift i måndags morse men jag arbetskåt som vanligt tackade ja till ytterligare en natt. Och sen på tisdag morgon ytterligare en natt så nu har ja över en veckas komp att ta ut i oktober. UNDERBART! Så kroppen är riktigt sliten o go nu när ja jobbat 9 dagar och dessutom tolvtimmars pass! Ledig nu i 5 dagar sen ska ja göra en vecka förmiddag, och två veckor nätter.

Va i Karlstad förut och köpte väv, och färg så nu jäklar ska de bli snyggt på rummet hos pappa, dessutom handlade vi mat och ja hitta en klänning jag kanske ska ha till helgen när jag fyller 20. Bolaget nästa -> hihihi
somna påå soffan förut också, vakna av att ngn kittla mig under fötterna ... kul, eller inte!

Har anmält mig till en intensiv kurs också så te hösten jagar jag nog utan pappsen förhoppningsvis :) fan va grymt!
Nej dags att krypa ner igen så ja hinner med allt som ska göras imorn.
Cio.
Lovar ja ska blogga mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0