Gräsklippning,städ och bakning!

Jaa min dag började med att ja gick upp när Robin kom hem i morse, hade så ont i ryggen så orkade inte sova om igen. Åkte till mamma och fick mig kaffe och frukost sen bar de av till Fjöle, vi skulle göra i ordning inför kalaset på Söndag. Och om vi städa, hjälp vad grejer och skräp det blev. Men efter många suck o stön blev det riktigt fint och vi fick fram en veranda igen och ställde fram för långbord.  Ska bli grillat och potatisgratäng på söndag och givetvis tårta till efterrätt :)
Ja sen har ja faktiskt bakat kärleksmums på kvällen här och somnat i solariumet :P jäklars vad skönt det var..

Längtar tillbaka till landet alldeles för mkt, saknar min kisse och vovvvarna där hemma ngt grymt mkt! Ge mig land och frihet igen!
Imorn ska Zhian fixa naglar på mig och så blir de lite matlagning mm...
Puss o Hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0