Största någonsin.

Ja igår tillbringade ja mesta dels av dagen i pappas bil men det var ju trevligt också.
Vi skulle till Hylte för att hämta min julklapp, stort vitt, långt, inte så brett väger ungefär 120 kg.
Kan ni gissa vad?!
Ett vapenskåp:)
Är tvungen att ha ett eget, annars får ja inte licensen. Krångligt!
Men iaf så släppte han av mig och mamma i Ullared:) Ja ja vet ja var där för några veckor sedan :P
Men köpte iaf ny taklampa, fönster lampa, rullgardin, duschslang, tavla, små saker. Och en skit snygg
piedestal till en blomma.
Idag ska de städas och fixas me julklappar.
Ikväll blire tacos, va länge sen nu :)

Kommentarer
Postat av: xxx

ooooo tacos. Jag med jag med jag med!!! vill också ha

2008-12-20 @ 13:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0