Oops :)

Glömde visst bort bloggen på någon dag här nu märker jag. Ber så hemskt mkt om ursäkt!
Igår så Va ja på stan me Charlie en stund. Hitta nyårs kläder och lite annat smått.
Sen åkte vi hem till mig och hade SexandtheCity race i några timmar. Robin fixa Hamburgare och strips
till oss. Vilken mann jag har :)
Sen låg vi i sängen och mös alla tre:) haha va illa det låt men trevligt hade vi. Charlie somna då för
ovanlighetens skull :P

Idag har ja klippt mig, blev aningen kort men det växer ut igen. Har även fyllt i slingorna och lagt till ett par.
Sen åkte vi till Karlstad och handla grönsaker och allt där till. Imorn bjuds det på tacos och tror vi har så det ska räcka nu.
Blir ett härligt gäng. Och fulla ska vi bli:)

Nu väntar hockey kväll hos mammsen. Vinst äre som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0