Lite sen uppdate.

Ja datorn var tyvärr upptagen igår när ja va ledig om man säger så.
Dagen började me att åka till Åmotsfors och hämta min andra julklapp
ett matbord. Sen var vi på jysk och hämta nya stolarna till.
Börja skruva och fick upp fem utav sex stolar iaf. Sen gav mitt tålamod upp!
Då skrev Charlie att hon va tvungen komma hemmifrån, Perfekt!
Så vi börja på min SexandtheCity box. Lite chips och dipp till.

Det var den dagen ungefär.
Idag har jag jobbat, va mkt slitsamt att gå upp 05.00 i morse.
Va många som var " sjuka" så aningen underbemannat.

Nu har ja fixa lite små saker..
Ska duscha sen tänkta ja men tände några ljus där inne för att få upp temperaturen lite.



Snyggt väl?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0