Julafton!

Ja som alla barn väntat på denna dag. Tycker dock de är synd vi inte får en vit jul. Det hade varit mycke mysigare!
Har öppnat lite paket här på förmiddagen. Jag fick påslakan och kudde.
Sen har ja även fått vapenskåp, matbord och två stolar.
Och en gjutjärns gryta. Och pengar.

Annars såg ja ett inslag på tven igår om julen och en konstnär Som heter Marja I Myrom.
De fråga henne vad julen betyder, eftersom hon målar mycket fina tomtar.
Och ja funderade över detta i bilen hem från Fjöle.
Och kom fram till att julen betyder nog inte så mkt för mig.
Jag har en ljusstake,julgardin och julduk på bordet. Sen är det inte mer.
Men att öppna paket är lika roligt! :)

Här kommer lite bilder från dagarna.


Dom här gjorde jag till farmor,faster mfl där hemma.
Innehåller, mango,clementin,äpple,kiwi,physalis och vindruvor.
Två ostar och massa små godis!
Duken/servetten kommer från Klässbols linneväveri.



Blev riktigt nöjd!



Dessa två skålar fick ja av Charlie
. Är som en vägg innuti där så man kan ha olika!



Denna vackra skapelse kom till mig igår kväll så vi bytte paket.
Hade även lite SexandtheCity race!
I love it.
Kommer bli helt besatt av dom underbara kvinnorna.
Tänk om man hade ett sånt liv! :)

De va allt för denna gången.

Nu önskar jag alla en riktigt GOD JUL& GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0