Härligt värre.

Äntligen...
Så kommer min älskade saknade underbara SOFFA!
Ska bli så skönt att få slänga sig i divanen och njuta.
Hoppas de blir ordning på allt så ja kan se min film snart :)

Igår som sagt hände inte mkt. Va me mamma hela dagen.
sen gick ja och charlie på promenad och ja höll
på att dra mig i backen ett antal ggr.
Tur Charlie fanns där.

Sen såg vi hockeyn, och som hon sa:
Det börjar ju nästan bli tradition!
Och jag håller med.


Idag ska vi flytta kläderna,
jippie och stå vika om allt det.
Någon som vill hjälpa till?!
Pappa kommer med soffan sen.
Har fått upp gardiner i vardagsrummet.
Nu måste ja springa och fixa tvätten.

Kommentarer
Postat av: cissi

Vart va det ni hade fått lägenhet ? :)

2008-12-05 @ 13:30:20
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0