En god gärning

Ja faktiskt så kan ja vara snäll. Ni har ingen aning om vad jag gjorde i morse!!
Men ja kan berätta... Tog vägen förbi Fjöle i morse för att hämta lite älgfärs.
Och jag tyckte det var väldigt kallt inne så jag tände i pannan och såg till att det brann.
Rensa även kattlådan också:) Saknar min kisse jätte mycket.

Annars idag har jag fixat me maten, blev taco/chili biffar potatis och löksås. Mumms.
Sett på film och duschat, tog mig lite glögg också.

Om 1.5 timme väntar sista natten, så skönt de ska bli me ledigt igen.
Imorn ska ja tvätta, se om de finns klipptid hos Malin och lite småärenden på stan.

Snart nyår... Tror de kommer bli skitkul! :)
Full, fullare emma,charlie och Jessika ! Så äre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0