Ber så mkt om ursäkt

Ja... har varit dåligt med uppdatering nu det sista. Har inget internet i nya lägenheten än. Kanske blir fixat idag, då ska ja lägga upp nya bilder och så. Men allt är inte klart än, de ska upp lite hyllor, tavlor och såklart mina maskar:)
Annars är de mesta flyttat, kom en och kolla på gamal lägenheten igår och han tar den 1 jan så då slipper vi dubbla hyror.

Igår va ja i Fjöle och jagade. Jag och pappa skulle gå med valpen och han stack me älg långt åt helvete.
Så vi knalla efter men kom aldrig ikapp så farfar hämta upp oss. Men vi fick se ko och kalv iaf som vi sprang på. Dom blev lika snopna som oss tror ja.
Sen fick vi hunden han va sliten så vi sluta. En kompis va och jaga Hare så vi prata me han...
Men så tillde roliga. David jaga rådjur så han bad och ta ett pass vid storhygge. Och vi dit parkera bilen, skynda oss bakom en stor risvälta och jo mkt riktigt där kom rådjuret. Behövde inte stå och frysa ens.
Pappa sa så fort du ser de igen så visslar du, och de gjorde jag PANG!!!! De vissla lika mkt i mina öron sen. Men de stöp i backen så snart väntar rökt rådjur:) Gott.

Kommer mer senare och lite bilder från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0